baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy nynu.bikestats.pl

Niedziela, 26 sierpnia 2012 Kategoria 0- 50 KM

Po zdunskiej

Wtorek, 21 sierpnia 2012 Kategoria 0- 50 KM, Pieszo

Do krobanowa

Sobota, 18 sierpnia 2012 Kategoria 101 KM <, CIEKAWE WPISY ZE ZDJĘCIAMI

Ślesin - Zduńska wola - Krobanów - Zduńska wola

Powrót do domu był nie zwykle szybki i nie wiele rzeczy się działo.
Wstaliśmy o 3.40 bo nikomu nie chciało się wstawać. Potem szybko msza święta coś zjeść i w drogę. Ksiądz Marcin jechał z nami. On wybrał się w wycieczkę na wchód polski. Wyjazd 5.30 szybkie wyjechanie z Ślesina, potem wjazd do Konina, elektrownie trochę bloków których nie było widać przez mgłę i to wszystko. Nic się nie działo a śr. prędkość 25-30 km/h W Tuliszkowie pierwszy krótki postój. Za Tuliszkowem przerwa na sprawy natury fizycznej. W Turku wjechaliśmy do znajomego księdza który nas ugościł i dał nam sporo wafelków ;] Z Turka do Uniejowa była droga rowerowa. W okolicach Porczyn Andrzejowi zepsuł rower. Przerzutki weszły w szprychę i cały rower do wymiany ;/. Andrzej się został a my jak najszybciej w okolice Szadku by Ksiądz wziął auto i pojechał po Andrzeja. Ja sam wróciłem do Zduńskiej. Po południu pojechałem do Karoliny z Kamilą (Krobanów).
Wyjazd z Ślesina © nynu

Przerwa za Tuliszkowem © nynu

Kościół w Turku © nynu
Piątek, 17 sierpnia 2012 Kategoria 101 KM <, CIEKAWE WPISY ZE ZDJĘCIAMI

Zduńska wola- Ślesin

I pierwszy cel na 2013 przyszedł szybciej niż myślałem.
Dwa dni wcześniej umówiliśmy się z Andrzejem że jedziemy do Lichenia. To było dla mnie nie realne... Ale Jak się okazało dałem rade.
O 4.30 pobudka, ogarnięcie się i o 5.30 wyszedłem aby przy pomniku spotkać się z Andrzejem. Początkowo kropiło i było zimno. Przy wiadukcie pierwszy przystanek aby ubrać kurtki i jak na złość skończyło padać. Drugi nie oczekiwany przystanek przy torach. Pociąg stał na samym przejeździe przez 10 minut. Przez Szadek przejechaliśmy i pierwszy przystanek w Zygrach. Pamiętam te miejsce z dawnych lat gdy jeździłem tam z ojcem. Zdjęliśmy kurtki i w drogę. Za Zygrami mała przerwa na siuiu ;p Przed Uniejowem zaczęła się droga rowerowa na której mi się dłużyło aby do jechać do ronda. Dojechaliśmy na rynek i tam pierwsza porządna przerwa. Ja poszedłem poszukać pocztówek a Andrzej jadł spokojnie śniadanie. I w tym momencie odkryłem nową rzecz w liczniku. Przerwa miała być przez pół godziny a potrwała godzinę. Pojechaliśmy nad Termy Uniejów i nad plaże. Gorąca woda tryskała do Warty aż kąpać się chciało. Wyjechaliśmy z Uniejowa i po około 10 Km spełnił się nowy cel: Dojechać Do Województwa Wielkopolskiego. Zaraz po tym kolejny cel: Dojechać do Autostrady. Mały odpoczynek przy autostradzie i dalej do Dąbia. W Dąbiu krótki odpoczynek. W drodze do Koła minęliśmy miejsce zagłady Żydów. W Kole mały odpoczynek w parku gdzie poznaliśmy ludzi z Lichenia. Droga z Koła do Lichaenia strasznie się dłużyła. Podobał mi się mocny podjazd w miejscowości Wysokie. W Licheniu zjedliśmy obiad w domu pielgrzyma, odpoczynek godzinny nad jeziorem, modlitwa przy obrazie. Po Licheniu następny cel: Półwiosek stary. Byłem tam na koloniach w 2009. Gdy wjechaliśmy akurat była tam grupa Zduńskowolska. Umówiłem się tam z Kubą. Poszliśmy nad plaże i zaczęliśmy się "pluskać" Żal było wyjeżdżać. W Ślesinie spotkaliśmy się z Księdzem Marcinem, który nas ugościł. W nocy poszliśmy z Andrzejem zwiedzić Miasto.

Pierwszy przystanek. Zygry © nynu

Rynek w Uniejowie © nynu

Rowerek w Uniejowie © nynu

Widok z mostu na Warcie. © nynu

Zamek w Uniejowie © nynu

Gorąca woda z term. © nynu

Wjazd do Wielkopolski © nynu

Wieża radiowa w Ślesinie © nynu

Brama Napoleona © nynu

Niedziela, 12 sierpnia 2012 Kategoria 0- 50 KM

Wczoraj i dziś po Zduńskiej woli

Środa, 8 sierpnia 2012 Kategoria 50 KM- 100 KM, CIEKAWE WPISY ZE ZDJĘCIAMI

Do Zelowa

Zdw- pruszków- czerstkow - buczek -zelow - buczek -sedziejowice - pruszków - karsznice - grabia - brzeski - ptaszkowice- zdw. Jechalo sie fajnie szybko i nowe rekordy pobite

Opuszczona stacja paliw w Zelowie © nynu

Do Marzenina

Niedziela, 5 sierpnia 2012 Kategoria 50 KM- 100 KM, CIEKAWE WPISY ZE ZDJĘCIAMI

Do Warty

Jazda z Tatą i Woldemordem do Warty, średnia około 10 km/h przez Waldka ;/ W Warcie Waldek nam trochę opowiedział, i zamiast wracać przez Sieradz jechaliśmy jakimś polami przez Rude co nam dało trochę kilometrów. Ale za to jakie dobre jabłka były ;]