baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy nynu.bikestats.pl

Poniedziałek, 24 marca 2014 Kategoria CIEKAWE WPISY ZE ZDJĘCIAMI

Treningowo

Dziś dzień był strasznie nudy, tak nudny że wróciłem do starej pasji, czyli zbierania gadżetów. Nastawiam się tylko na powiększenie kolekcji map, pocztówek, informatorów i przypinek. Zobaczymy co z tego wyjdzie... Kiedyś nawet byłem najaktywniejszym w Polsce "gadżeciadżem" ... ale to było 3-4 lata temu. Strony typu .Pierwszy blog na temat gadżetów, czy też roku 2012 którą nie dokończyłem Moje Pocztówki, były całym moim życiem. Ostatnio z Łukaszem wspominaliśmy stare dobre czasy gdy po skończeniu szkoły sprawdzaliśmy skrzynki i się chwaliliśmy kto, ile, co i od kogo dostał. Teraz już wszystkie przewodniki, ulotki przeczytane i tak dowiedziałem się m.in o Końcu Świata czy też o Bycznynie którą z braku czasu nie mam jak uzupełnić. Pamiętam też czasy chwalenia się kolekcją pocztówek Mam 3000 pocztówek - Wykop i radość w komentarzach  opisujących moje pocztówki. Dziś to tylko pogoń za udoskonalaniem kolekcji.
Co do dziś... to dziś z rzeczy ciekawych tylko trening.
Same centrum Zduńskiej
Same centrum Zduńskiej © nynu
Mapa z zaznaczonym miejscami skąd mam widokówki
Mapa z zaznaczonym miejscami skąd mam widokówki © nynu