baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy nynu.bikestats.pl

Czwartek, 20 marca 2014 Kategoria CIEKAWE WPISY ZE ZDJĘCIAMI, Z Tatą

Niesamowity zachód Słońca

Od rana pogoda była mega mega mega mega świetna na wycieczkę, ale jak to ze mną bywa miałem olbrzymiego lenia. Z rana przejechałem się po mieście i tylko do Świerkowej i powrót. Po południu gdy tata wrócił z pracy zachęcił mnie do wyjazdu do Annopola. No cóż nie zachwyciłem się tym faktem, ale strasznie mi się jechać chciało. Jechaliśmy przez Izabelów i tamtejszą drogę rowerową której strasznie nienawidzę. W Rębierskich postój a tam... zobaczycie na zdjęciach. W Annopolu mieliśmy wjechać do znajomej taty, ale nie zastaliśmy, pojechaliśmy dalej w stronę Zborowskich i Czartek (Od Rębierskich aż do domu cały czas rozmawiałem przez telefon z Eweliną, kocham te słuchawki samsunga i pakiety Plusa). W Czartkach skręciliśmy na drogę Wojewódzką gdzie są ciekawe pagórki, na jednym z nich przed Sieradzem osiągałem prędkość 56 km/h. W Sieradzu a konkretniej na Męcę postój w sklepie na uzupełnienie kalorii i dalej w stronę S8. Przed skrzyżowaniem z drogą Krajową wjechałem do olbrzymiej dziury, Na S8 wjechaliśmy na jeszcze nie otwarty most i podziwialiśmy z niego MEGA PRZEPIĘKNY ZACHÓD SŁOŃCA. Od razu zrobiło się zimniej, i mieliśmy wracać jak najkrótszą drogą, ale jak to my to pojechaliśmy przez Piaski. W lesie za tą wsią była już kompletna ciemność.
Przystanek autobusowy w Rębierskich
Przystanek autobusowy w Rębierskich © nynu
Zachód słońca i bloki w Sieradzu
Zachód słońca i bloki w Sieradzu © nynu
Jeszcze jedno z zachodu
Jeszcze jedno z zachodu © nynu